Avatar billede laurbjerg Nybegynder
23. marts 2011 - 17:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

flex skema

jeg har et skema hvor jeg hver dag taster ind hvornår jeg er kommet og hvornår jeg er gået.

kunne godt tænke mig at det sker automatisk ved at klikke på en ind boks og en ud boks, således at den finder datoen på listen og indsætter tidspunktet fra computeren

er der nogen der kan hjælpe mig med det ?
Avatar billede panebb Novice
23. marts 2011 - 17:47 #1
CTRL+SHIFT+: indsætter aktuel tid
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
23. marts 2011 - 17:53 #2
ved ikke lige helt hvad du mener, men jeg vil gerne have det sådan at jeg bare klikker på en boks hvor der står "ind" og at den så selv finder linien med den rigtige dato og indsætter klok slettet i den rigtige kolonne
Avatar billede panebb Novice
23. marts 2011 - 18:11 #3
I fanen udvikler vælger du indsæt
vælg herefter første kontrolelement
tegn din knap på rette sted
excel beder dig indspille en makro
vælg den celle din tid placeres i og tast formlen =NU()
afslut indspildningen

tryk på knappen :-)

skal der vælges forskellige celler til udfyldning vil makroen skulle være lidt længere
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
24. marts 2011 - 08:53 #4
hej

tror vi går lidt forbi hinanden, da det ikke lige er det jeg har brug.

Jeg har brug for at få lavet makroen, som skal styre ind og ud boksen !!!
Avatar billede panebb Novice
24. marts 2011 - 09:35 #5
så er jeg ikke helt med på hvad du vil.
prøv at sende demo til bb(a)panelbyg.dk
Avatar billede panebb Novice
24. marts 2011 - 13:59 #6
har kigget på din demo - den kan jeg ikke lige knække.

Du skal bruge "noget" VBA-kode og der er jeg ikke stærk nok
- beklager
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
24. marts 2011 - 14:03 #7
okay....men tak for hjælpen indtil videre :).........håber der er andre der har et bud !!!!
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
28. marts 2011 - 08:29 #8
HJÆLP.....er der slet ikke nogen VBA eksperter der vil byde ind :) ???
Avatar billede laurbjerg Nybegynder
18. april 2011 - 13:05 #9
okay....ingen hjælp, så jeg lukker