Avatar billede toddymountain Nybegynder
23. marts 2011 - 11:21 Der er 3 kommentarer

Sony Ericsson Xperia 10Mini - Android.

Er det muligt at opgradere til Android 2.2?
Har opgraderet til Android 2.1.
Venlig hilsen
Avatar billede Blandy Praktikant
23. marts 2011 - 11:58 #1
Det er endnu ikke muligt at opgrader den model til andriod 2.2. Men kan du sikkert når de andre modeller overgår til andriod 2.3
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. marts 2011 - 20:32 #2
Det er langt fra sikkert at alle nuværende modeller opdateres til Android 2.3.
Avatar billede chalde Seniormester
23. marts 2011 - 21:33 #3
SE er ofte en "smule" bagud hvad angår opdatering af deres Androidmodeller, så forvent ikke at det sker foreløbig gennem SE's kanaler (hvis det overhovedet sker).
Men se evt: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=726 hvis du vil forsøge dig af andre veje (f.eks. til 2.3.3). Det er på absolut eget ansvar, men man kan få en del mere ud af sin android ved at gå af andre veje.