Avatar billede sasa-4ever Nybegynder
22. marts 2011 - 19:01 Der er 9 kommentarer

Iphone eller Ipod Touch??

Heej, jeg ville lige høre om i syntes at jeg skulle købe en Iphone 3GS eller om jeg skal købe en Ipod Touch den nyeste(hvis man ikke skal tænke på prisen) og hvorfor?)???
Avatar billede haverslev Novice
22. marts 2011 - 19:48 #1
Nu kommer det jo an på, hvad du skal bruge den til :-)

En Iphone 3GS er jo en telefon.

Ipod Touch er IKKE en telefon.
Avatar billede pstidsen Novice
22. marts 2011 - 20:48 #2
Avatar billede haverslev Novice
22. marts 2011 - 21:10 #3
Forstår ikke lige hvordan man kan sammenligne en telefon med en "afspiller" - nogle ting kan de begge 2 pga. de samme apps. det er jo fysisk umuligt at ringe fra i Ipod
http://www.eksperten.dk/spm/934278#reply_7751475
Avatar billede morten-bork Nybegynder
22. marts 2011 - 22:37 #4
En iPod Touch er en iPhone uden Phone. Dette er nok den nemmeste sammenligning.
Så hvis det kun er for at få musik, billeder, nogle små spil og hjælpe programmer med på farten, og du ikke har brug for mobilt bredbånd. Så er det en Touch du skal have.

Har selv en iPhone 3GS, og er mega glad for den. Syntes det er supper dejligt altid at have internet lige ved hånden. Bruger det mest til hvis jeg lige mangler nogle små oplysninger på nettet, samt at tjekke mail, facebook, twitter osv.

Vil dog anbefale at købe iPhone 4 hvis du vil have en iPhone. Da den er kraftigere også kan den nogle ting som 3GS ikke kan.
Avatar billede haverslev Novice
23. marts 2011 - 09:34 #5
Hmm !! hvor er forskellen i det "svar" i forhold til tidligere skrevet.
Avatar billede sasa-4ever Nybegynder
23. marts 2011 - 16:17 #6
Morten-bork: Tak for svaret, men er der internet på Ipod touch'en?
Også lige for at få det på det rene så spørger jeg fordi at jég har valget mellem at få en iphone eller ipod touch og så ville jeg bare høre om hvad i syntes? Altså jeg behøver jo ikke en mobil da jeg har en men har alligevel hørt godt om iphone så er lidt i tvilv. men kan ipod touch'en ikke stort set det samme som iphoneen bare ikke ringe?
Avatar billede pstidsen Novice
23. marts 2011 - 16:28 #7
Se det her link http://www.eksperten.dk/spm/934278#reply_7751122 !!
Der er WIFI i iPod touch, så du kan gå på nettet på trådløse netværk. Hvis du skal gå på det mobile netværk, skal du have et abonnement ved et teleselskab (f.eks. telia, tdc, 3 osv.) og så SKAL du have en iPhone.

Om du skal tage en iPhone eller iPod.... Det kommer an på hvilket abonnement der evt. følger med iPhonen og om du selv skal betale.

Hvis der ikke er abonnement med og du ikke skal betale mere, så vælg helt klart iPhone!!
Avatar billede morten-bork Nybegynder
26. marts 2011 - 15:59 #8
#6 Ja der er WiFi på den som #7 skriver
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:14 #9