Avatar billede DonTorro Nybegynder
22. marts 2011 - 07:35 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

failed to open stream: Permission denied in

Jeg har lavet en billeduploader som virkede fint på surftown..
Men da den blev flyttede til en anden udbyder gav den fejl.

Har sat "safe_mode off", men register_globals er "on". Kan det være derfor?

Nogle bud på andre ting som kunne volde problemos?
Avatar billede danco Nybegynder
22. marts 2011 - 07:40 #1
Det lyder allermest som om du ikke har rettigheder til at skrive til mappen..
Hvad er dine permissions til mappen ?
Avatar billede DonTorro Nybegynder
22. marts 2011 - 07:44 #2
hvordan kan jeg se det? troede det var safe_mode?
Det ligger på http://www.webhosting.dk/ - hvis du kender den
Avatar billede repox Seniormester
22. marts 2011 - 08:35 #3
Udover at give danco ret, så bliver jeg nød til at spørge hvordan dælen du er kommet på at tage webhosting.dk som udbyder når du nu kan få så meget mere for færre penge mange andre steder?
Jeg hæfter mig i øvrigt også ved deres lemfældige brug af ordet 'gratis' og sætter spørgsmålstegn ved deres kompetencer når der skal være så stor forskel på deres webhotels produkter? 'statisk html', 'php4 eller php5' samt 'php4 eller php5 MED mysql'...
Avatar billede DonTorro Nybegynder
22. marts 2011 - 09:02 #4
Jeg bruger ikke webhosting.dk, men det gør min kunde.. Har prøvet at få ham til at skifte, kunne være jeg skulle prøve igen :)

Har forresten fået det løst, men skulle nulstille rettighederne inde på deres administrationsdel.

Smid svar danco :)
Avatar billede danco Nybegynder
22. marts 2011 - 15:02 #5
jeg smider et svar :)