Avatar billede ehau Nybegynder
20. marts 2011 - 22:16 Der er 5 kommentarer

iPhone 4g synkroniserer ikke med google kalender

Hej med jer.

For nyligt stoppede min iPhone 4 (fornyligt installeret OS 4.3) med at synkronisere mine private aftaler i Google kalender. Der synkroniseres stadig med helligdagene fra min Google kalender, men også kun det. Min gmail fungerer også upåklageligt.
Min private kalender er sat til primære kalender (jf. https://www.google.com/calendar/iphoneselect), så det burde ikke være det. Jeg har også prøvet at benytte CalDAV med samme resultat.

Er det en der har et magisk tip?

Esben.
Avatar billede fhansen82 Mester
23. marts 2011 - 21:19 #1
Der findes ikke en oversigt over synkroniseringer med kontoer, hvor du kan se om kontakten er opretholdt? Kan du oprette en aftale på din telefon og den så popper op på Gmail kalender? Så kunne det måske være synkroniseringsvejen den er gal med. Altså hvad prioriteres, Gmail eller iPhone eller synkroniser ved ændring.
Avatar billede ehau Nybegynder
23. marts 2011 - 21:32 #2
Den synkroniserer fint de sekundære kalendere jeg abonnerer på i min google-kalender, danske helligdage bl.a. så det tror jeg ikke er problemet. Den synkroniserer også fint begge veje når jeg oprette nye aktiviteter både på min iPhone og i google-kalender på PC'en.
Avatar billede fhansen82 Mester
23. marts 2011 - 21:37 #3
Har du prøvet at slukke og tænde telefonen?
Avatar billede ehau Nybegynder
23. marts 2011 - 22:00 #4
Jep. Også det.
Avatar billede fhansen82 Mester
24. marts 2011 - 13:27 #5
Pokkers. Hmm, jeg er løbet tør for ideer, desværre.