Avatar billede Naffe Nybegynder
17. marts 2011 - 19:53 Der er 3 kommentarer

Filer i SC4 format

Hjælp

Jeg har lavet nogle interviews for mit arbejde ved hjælp af en Digital voice recorder lavet af samsung som kaldes Yepp'

Jeg kan fint afspille filerne på selve voice recorderen, men når jeg vil have dem over på min computer (macBook pro) kommer de over som SC4 filer, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg kan slippe afsted med at afspille dem.
Når jeg prøver at søge efter dem får jeg at vide at dette er Sim City game filer, eller bare generel info om Sim City, og jeg er virkelig træt af det.

Håber i kan hjælpe

Jakob
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2011 - 20:26 #1
En hurtig Google søgning siger at Jetshell kan konvertere.
Findes i en Lite version som er gratis. Prøv det.
www.jetaudio.com/download/iaudio_cw_jsfw.html
Avatar billede Naffe Nybegynder
17. marts 2011 - 21:19 #2
Det virker, har ellers lånt en vens pc fordi det ikke kunne køre på en mac, men den fortæller mig at det er en forkert SC4 fil... Det er jo tusse gammelt, har dog ikke prøvet at betale for det.

Men ellers tak for hjælpen. Nu tænker jeg lidt at jeg vel kan finde et program som, hvis jeg slutter voice recorderen til min PC må jeg kunne optage på ingangen, skal bare lige finde et program til det
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2011 - 21:59 #3
Sorry  -så ikke du havde Mac :)