Avatar billede plindstrup Nybegynder
16. marts 2011 - 20:26 Der er 1 løsning

Korrekturlæsning: Freelance tekstforfatter søges

Hej alle sammen,

Jeg søger en dygtig tekstforfatter, eller som minimum en som er skide dygtig til at forfatte tekster :-)

Jeg er ved at lave en hjemmeside, som kommer til at indeholde en del artikler. Men det ville være synd at sige at jeg er nogen dygtig forfatter. Tegnsætning forstår jeg mig heller ikke på. Og jeg laver alt for mange tastefejl/stavefejl, og får dem ikke rettet.

Da jeg ønsker at hjemmesiden skal fremstå prof., så søger jeg en der vil rette de artikler der allerede er (tegnsætning, stavning, formuleringer osv.).

Fungere dette samarbejde godt, ønsker jeg et fortsat samarbejde, hvor der løbende skal rettes artikler.

Det er hjemmesiden www.bedresøvn.dk

Kontakt mig gerne via hjemmesiden, eller her på Eksperten.
Avatar billede plindstrup Nybegynder
31. marts 2011 - 00:27 #1
Takker for de mange henvendelser på mail!
Korrekturlæser er fundet!