Avatar billede Daniel1972 Nybegynder
13. marts 2011 - 22:08 Der er 5 kommentarer

Forsvunden vista

Hejsa. Jeg har et kæmpe problem eftersom jeg havde formateret min computer, og den kan så ikke finde windows vista, og har prøvet en en boot-cd, men det virker heller ikke, da man ikke får en skærm.vindue op, sån man kan boote den.

Hvad kan man gøre?

MVH.
Daniel
14. marts 2011 - 06:43 #1
Den bskrivelse forstår jeg ikke en dyt af ???

Kan du lige forklare lidt bedre hvad du mener ?
Avatar billede NukeDK Nybegynder
14. marts 2011 - 07:36 #2
Når du starter din computer op, så kan du trykke på Pause/Break for at se hvad du skal trykke på for det booter op fra din CD/DVD.

Hvis der ikke står noget så må du en tur ind forbi din BIOS, for at se om den er sat til Deaktiv.

Ps. Men det er klart den ikke finder din Windows hvis du har formateret din computer :D
Avatar billede Jensen DK Novice
14. marts 2011 - 08:18 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. marts 2011 - 09:20 #4
Nej selvfølgelig kan du ikke boote Vista når du har slettet det...
Hvad er det helt præcist du vil?
Avatar billede NukeDK Nybegynder
14. marts 2011 - 09:50 #5
john_stigers. Jeg kunne forstille mig at han vil installere Windows på ny...