Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. marts 2011 - 15:41 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Scanner G-M@il & TDC-M@il ikke for virus ?

... Så man ikke behøver et anti-virus program, der også skanner mail ...

Eller hvad ?

Mvh Ikke-ekspert
13. marts 2011 - 16:00 #1
... nej - det mener jeg ikke at de gør; men der er en vis grad af SPAM filter ...

Alle seriøse sikkerhedsprogrammer scanner også E-mail ind/ud ...
Avatar billede chalde Seniormester
13. marts 2011 - 16:52 #2
Gmail scanner for virus:
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=25760
Hvorvidt TDC gør skal jeg ikke kunne sige. Evt. tjek deres hjemmeside eller kontakt dem.

Men det er altid en god idé også at foretage scanningen selv lige meget hvad. Det kunne være den eksterne scanning overså noget.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
14. marts 2011 - 07:40 #3
Tak. avast! scanner mail, ved jeg.

MSE gør, vist nok ikke.

Kom med et svar, så I kan få jeres fortjente points ...
14. marts 2011 - 08:17 #4
Ping...
Avatar billede Thomas_Wandahl Nybegynder
15. marts 2011 - 11:12 #5
Hej,

Tak for din interesse i vores webmail.

Det er naturligvis vigtigt for os, at du føler dig sikret, når du bruger os som mailudbyder, hvorfor jeg har taget kontakt til vores Postmaster vedr. din forespørgsel.

TDC scanner for virus på vores webmail. Men da en ny virus altid vil blive spredt, før filteret måske kan nå fange mailen, kan virus alligevel godt ryge igennem.

Det er derfor en god idé, at have en form for antivirus installeret - og evt. hente mailen et par timer senere, så mailen kan blive fanget.

Med venlig hilsen
Thomas Wandahl
Kundeservicechef i TDC
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. marts 2011 - 07:44 #6
Mange Tak ...