Avatar billede Kristoffer_D Nybegynder
13. marts 2011 - 11:41 Der er 1 løsning

Problemer med driver til Vaio CW

Hey boys!
Jeg har en Sony Vaio CW laptop, med et GT 330M grafikkort, som jeg er mega glad for, eneste problem er at Sony er nogle kegler til at opdatere deres drivere. Det betyder at jeg pt bruger 8.16.11.8867 mens den nyeste version er 266.58 WHQL ifølge Nvidia.. Så den halter jo lidt bagefter. Men som mange andre sikkert har prøvet, kan man ikke bare downloade driveren fra Nvidia, da de har en aftale om at Sony formidler driveren. Prøver man alligevel på at installere, ja så går installationen i fejl og afsluttes.
Så mit spørgsmål er. Er der nogen måde, hvorpå jeg kan installere driveren alligevel, eller findes der er sted, hvor man kan finde driverversioner som kan installeres :/?
Avatar billede Daniel97 Nybegynder
13. marts 2011 - 11:48 #1
Hejsa der findes et program som pcworld viser frem, der kan finde dine drivere til dig, men vær sikker på at det er de rigtige http://www.pcworld.dk/art/114350?a=frontpage&i=4