Avatar billede smeier Nybegynder
11. marts 2011 - 16:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billigste nye computer.

Hejsa Alle.

Jeg skal købe en computer, som skal have det ene formål at autoprinte emails der bliver sendt til den.
Styresystem osv osv er ligegyldigt (i tilfælde af at jeg kan autoprinte fra et open source styresystem).

Er der noget der har ide om hvor billigt det kan gøres?
Jo mindre computeren er desto bedre, men ingen krav udover at den skal købes som ny.

Alt information herom har interesse da jeg er helt nu på dette emne.

Mvh Troels
- og en god weekend til alle :-)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
11. marts 2011 - 16:35 #1
Find en el. anden tilbuds maskine i netto el. lignede, meget billigere bliver det vist ikke.
Avatar billede smeier Nybegynder
25. maj 2011 - 13:31 #2
Lukker uden svar tilfredsstillende svar. Håber ingen er uenige :-)