Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 15:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

win 7 møder diablo 2n lod

jeg har et problem med at spille diablo 2 LOD  på min labtop det er en MSI GX 623 den skulle være stærk nok

men den er lang tid om at starte spillet op
derefter flimmer skærmen meget .?

har 3 giga ram og 1 gb på grafik kortet .?

håber der er en der kan hjælpe mig
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
11. marts 2011 - 15:41 #1
Det kan være en sløv harddisk, det kan være tusind ting, noget du har kørende i baggrunden, måske skal spillet opdateres, måske skal dine grafikkort drivere opdateres osv.
Avatar billede Mindblast Nybegynder
11. marts 2011 - 17:27 #2
Som tordenfusk også er inde på, kan det være utrolig mange ting som kan drille.. Dog ville jeg nok mest satse på, at det er en manglede opdatering af driver til enten spillet eller grafikkortet, eller at der er sket en fejl installation, har du prøvet at genindstallere spillet? ;)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 17:53 #3
min pc er helt opdateret lyn hurtig og der er 512 ram på grafik ikke 1 gb  det er radeon hd4670
men diablo 2 lod kan den ikke æde  pga det er win 7 .?
det kører fint på min gamle pc med xp
kun 2 prog kører system control manager og avg
Avatar billede Mindblast Nybegynder
11. marts 2011 - 22:38 #4
Altså jeg har også win 7 på min maskine, og kan godt spille Diablo 2 LoD uden problemer..
Derfor må der næsten være et eller andet som ikke rigtig stemmer..
Til information har jeg også et radeon grafikkort ;)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
12. marts 2011 - 01:23 #5
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2011 - 16:32 #6
linket virker men  stadig det samme

der kommer små tegn oppe i venstre hjørne  og efter ca 5 min diablo op men grafikken skodder ?
fatter det ikke  hjælp plz
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2012 - 10:11 #7
lukket