Avatar billede casablanca Seniormester
11. marts 2011 - 11:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

msn virker ikke rigtig

Igår havde jeg en besøgende som lige skulle låne min pc. Nu har jeg to problemer med min msn:

1. Jeg har nu også hans login-navn stående i loginboxen.

2. msn logger direkte på når jeg bare åbner for msn-boksen/programmet.

Hvordan får jeg løst dette?
Avatar billede BellaV Nybegynder
11. marts 2011 - 16:36 #1
1. Det med at hans login navn står der nu, kan du løse ved at trykke på den lille pil (instillinger for log-in) og derefter trykke "glem mig" mens du er på hans navn. Kan dog godt være det variere lidt alt efter hvilket udgave af msn du har.

2. Det lyder som om at din msn er blevet sat til at logge på af sig selv ved computerstart. Dette kan du også lave om på inde under login instillingerne som før. Hvor du skal deaktivere der hvor der står automatisk login.

Håber det kan hjælpe lidt :)
Avatar billede casablanca Seniormester
11. marts 2011 - 17:23 #2
På en eller anden måde fik jeg den sat til, at den ikke logger på mere automatisk. Problemet var, at den gjorde det, selvom jeg havde slået flueben fra om at huske osv.

Det med log-in navn kan jeg ikke finde. Jeg bruger essential live 2011.
Avatar billede casablanca Seniormester
30. marts 2011 - 00:52 #3
Jeg fandt ingen løsning på spørgsmålet, så jeg lukker hermed.