Avatar billede KAKristensen Nybegynder
10. marts 2011 - 07:42 Der er 1 løsning

Ønske om forum til pdf-formularer

Til bagmændene på eksperten.dk

Jeg har et ønske til en ny kategori nemlig pdf-formularer. Som det er nu, svæver de spørgsmål der drejer sig om pdf-formlarer rundt i mere eller mindre tilfældige kategorier. (så som programmering>javaScript, programmer>tekstbehandling m.fl.) Det betyder at mange af spørgsmålene aldrig bliver besvaret.

En tydelig kategori for dette emne, vil formentlig også virke motiverende for at få eksperten.dk's brugere til at stille flere spørgsmål til emnet pdf-formularer. Lige nu er det nemt at blive i tvivl om udviklingsspørgsmål, der relaterer sig til pdf-formularer i Adobe Acrobat og Adobe LiveCycle Designer overhovedet hører hjemme på eksperten.dk.

Jeg synes de gør og vil gerne være med til at sætte gang i diskussionerne, men jeg har brug for et udgangspunkt så spørgsmål og svar ikke drukner i mængden, men kan komme andre brugere til gode.

Håber I vil taget forslaget op til overvejelse.

Kirstine
Avatar billede KAKristensen Nybegynder
30. maj 2011 - 11:24 #1
Jeg tager den larmende tavshed som udtryk for, at det her kun er mit behov.
K