Avatar billede IDAV Nybegynder
09. marts 2011 - 13:41 Der er 3 kommentarer

Nogen har hacket min hotmailkonto

Nogen har hacket min hotmail konto og har indsat et verificeringstelefonnummer, som ikke er mit. D.v.s. hver gang jeg prøver at lave et nyt password, bliver der sendt et midlertidigt password til det telefonnummer som ikke er mit.
Er der nogen der har en løsning?
Avatar billede YngviK Nybegynder
09. marts 2011 - 14:49 #1
Ja, du kan skrive til hotmails kundeservice. Du skal kunne fortælle meget om dig selv. Giv dem alt... Fortæl fulde navn, alder, adresse, hvem du typisk skriver e-mails til, hvilke e-mails du har i din indbakke, udbakke og sendte mails for nyligt.....

Så går de ofte med til at nulstille dit password. Det er vigtigt du meget præcist skriver hvad du har så de kan identificere dig så du er værd at tro på..

Fortsat god dag

De bedste hilsner
Yngvi Karlson
Avatar billede IDAV Nybegynder
09. marts 2011 - 15:02 #2
Jeg har nu fået et nyt password efter henvendelse til kundeservice, men når jeg går ind for at checke mine data, står telefonnummeret der stadig, og det kan ikke slettes uden at det bliver verificeret af telefonnummeret - og det er jo ikke mit! Så hvad gør jeg så?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
09. marts 2011 - 15:06 #3
øhhh, kundeservice