Avatar billede asdfghj Nybegynder
08. marts 2011 - 20:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kopier et website, så den kan loades ofline

Hej Alle

Jeg skal på ferie med min dren på 4 år. Han er blevet meget glad for at spille oline via dr.dk og vil således også megetgerne have mulighed for dette når vi er på ferie. Derfor vil jeg gerne kopire http://77.66.32.235/oline/front.php?_site=oline til min harddisk. Jeg har forsøgt at benytte HTTrack Website Copier, men kan ikke rigtig få det til at fungere - er der nogen der kan hjælpe?

Mvh
Marc
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
08. marts 2011 - 20:51 #1
Da det er en flash kan automatiske programmer ikke gøre det. Du må kigge på alle linkene og hente dem selv (ret omfattende) eller give op.

Beklager.
Avatar billede magic-mouse Novice
09. marts 2011 - 10:30 #2
Find det specifikke spil.

Lav et link til det. Eks. http://77.66.32.235/oline/oline_musik_rytmetog/olines_rytmetog.php?_home=oline&_goal=olines_rytmetog

Højre click på det og tryk Gem Link Som.

Her efter gemmer du filen så du kan finde det. Eks skrive bordet. Dobbelt click på det for at spille.

Skulle det ikke starte op højre clicker du på det og vælger egenskaber. Standard programmet ændre du til Internet explorer. Bingo, så skulle det virke.

Henter filen information fra nettet (eks. highscore, tekst filer, xml) vil flashen ikke virke uden internet adgang.
Avatar billede asdfghj Nybegynder
09. marts 2011 - 10:35 #3
Den gik ikke med at gemme linket...

Jeg har selv fundet programmet "Flash Saver", men det kan af en eller anden grund kun hente Kaj og Andrea delen af websitet!
Avatar billede danco Nybegynder
09. marts 2011 - 10:48 #4
Jeg vil lige blande mig i tråden. Du skal også være opmærksom på at det er ulovligt at downloade spil til offline udgaver på den her måde.
Avatar billede magic-mouse Novice
14. marts 2011 - 09:55 #5
@danco: af ren interesse... hvor står det?
Avatar billede asdfghj Nybegynder
23. marts 2011 - 07:45 #6
Når jeg lukker eftersom der ikke længere er aktivitet...