Avatar billede The_Buzz Novice
07. marts 2011 - 13:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pakketab på Waoo / Fiberbredbaand.dk fiberforbindelse

Hej

Gennem den seneste måned, har jeg oplevet pakketab på disse to IP numre (ud - ind) til min fiber ved Waoo (Tidligere fiberbredbaand.dk).

87.116.28.81 og 87.116.28.82

Jeg er ikke helt klar over om det er deres egne IP numre, men det er altid på eller efter disse ip numre der er pakketab.

Jeg har 60/60Mbit forbindelse. Har trådløs router, men har også checket dette udenom trådløs router og bare koblet PC direkte i Waoo modemmet.

Problemet tegner sig især når man spiller computer online - f.eks. Entropia Universe som jeg spiller en del. Det samme gælder konen der spiller WOW.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om andre har pakketab på en Waoo fiber forbindelse.

Jeg har brugt Pingplotter http://www.pingplotter.com/download.html til at teste mod mit domain der lægger på en debian server hjemme - på www.modified.dk - resultaterne er altid efter et par hundrede traces er der ca 5% pakketab ind, og 0.5% pakketab ud.
Avatar billede The_Buzz Novice
07. marts 2011 - 14:02 #1
Jeg kan så se at de to IP 87.116.28.81 og 87.116.28.82 er fra NiaNet A/S
Avatar billede The_Buzz Novice
11. marts 2011 - 08:34 #2
Er der virkelig ikke andre der har dette problem? Hmm......
Avatar billede The_Buzz Novice
19. april 2011 - 12:03 #3
Ingen svar - så lukker.
Avatar billede kjerum Nybegynder
29. april 2011 - 18:21 #4
Jeg har faktisk et lignende problem... Mine svartider er helt af H til efter overgangen til waoo... Jeg havde jay.net før og det kørte som smurt! Men jeg blev grådig og blev fristet af at spare 100 kroner pr måned - DUM IDE :(!