Avatar billede mikkel06 Nybegynder
06. marts 2011 - 12:22 Der er 1 kommentar

vedr. flash filer

Hej med jer

Jeg vil lige høre jer om det ikke er muligt at ændre en flash hjemmeside hvis man har mistet sine originale flash filer? Hvad gør man så? vil det sige at man aldrig kan rette sin flash hjemmeside igen... hvis man ikke har sine originale flash filer?

Håber virkelig der er en der kan hjælpe med et positivt svar?

MVH

Mikkel
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. marts 2011 - 13:50 #1
Altså at have den originale fil, vil jo altid være bedst.
Der findes dog programmer, som kan reverse en flash fil, men det bliver ikke rigtigt brugbart, er min erfaring.