Avatar billede Lars Lundgreen Nybegynder
05. marts 2011 - 18:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Computeren kan ikke finde IP-adresse

System: Windows XP sp3
Netværkskort:D-link DWA-547 RangeBooster N650

Efter nogle problemer  geninstallerede jeg ovenstående styresystem og indsatte alle vigtige updates fra windows Update.
Siden har jeg ikke kunne komme på nettet. Der er forbindelse til routeren(Netgear), men jeg kan ikke hente en IP-adresse(Dynamisk).
Net kortet virker perfekt i min kones pc, så det må være opsætningen i min egen,der er noget galt med. Jeg synes jeg har prøvet alt efterhånden, Tage ud og sætte ind, opdatere driver og lade henholdsvis xp og D-link konfigurere den, intet hjælper.
Hvad gør jeg nu?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2011 - 19:01 #1
Hej og velkommen til E..
Har du gule anmærkninger i enhedshåndteringen?
Højreklik denne computer og vælg egenskaber-hardware-enhedshåndtering.
Avatar billede Lars Lundgreen Nybegynder
05. marts 2011 - 22:08 #2
Jeg har en ukendt enhed, men den har jeg altid haft.
Net kortet er opført og fungerer korrekt
05. marts 2011 - 22:47 #3
Altså et trådløs netkort ?
Avatar billede Lars Lundgreen Nybegynder
05. marts 2011 - 23:50 #4
Undskyld, jeg ikke fik præciseret det, men ja, det er trådløst
Avatar billede Lars Lundgreen Nybegynder
20. marts 2011 - 00:27 #5
Jeg har købt mig et nyt styresystem, win7, nu kører det