Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
05. marts 2011 - 18:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mysql error?

Hej eksperter

nogle der kender til denne fejl

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1

er det en fejl i min mysql eller min koding??

MVH Christian
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
05. marts 2011 - 18:52 #1
Uden din SQL streng kan vi ikke sige andet end: du har en fejl i din SQL sætning.

Du skal skrive strengen for at vi kan sige hvad der er galt...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. marts 2011 - 18:55 #2
Du har måske indsat en variabel uden værdi. Udskriv din sql-streng, og se om den ikke ser "underlig" ud.
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
06. marts 2011 - 11:40 #3
Hejsa

Er ikke helt sikker på hvad i mener med at udskriv min sql-streng?

MVH Christian
Avatar billede apocs Nybegynder
06. marts 2011 - 11:56 #4
Skriv den SQL du prøver at køre her :)
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
06. marts 2011 - 12:18 #5
Okej, men jeg fandt problemmet (:

Men håber det er okej jeg ikke skriver løsninigen, da det er en længere forklaring. Kan dog fortælle det var en del små fejl (:

Men tak for svarende (:

MVH Christian