Avatar billede xirox Nybegynder
04. marts 2011 - 17:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trådløs kommunikation slået fra

Kære eksperter

Jeg har en computer hvor jeg ikke kan gå på nettet med mindre jeg laver en fejlfinding først.

Den siger at der er fundet en løsning at "den trådløse kommunikation er slået fra" den spørger om jeg vil slå den til, og jeg siger ja. Og så jeg på nettet igen.

Genstarter jeg så computereen kan jeg igen ikke komme på nettet før jeg laver sammen fejlfiding igen.

Mit spørsmål er så hvordan jeg gør så den kommunkation er slået til hele tiden. Lampen for mit trådløse lyser aktiv. og det skete fra den ene dag til den anden.

HELP

på forhånd tak

mvh XiroX
Avatar billede xirox Nybegynder
04. marts 2011 - 17:29 #1
er på windows Vista
Avatar billede xirox Nybegynder
04. marts 2011 - 18:52 #2
jeg lukker igen.