Avatar billede andreasen81 Nybegynder
03. marts 2011 - 16:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Valg af uddannelse

Hej Alle

Hvilken IT uddannelse skal man vælge?

Uddannelsen skulle gerne ende ud med, at man blev i stand til at yde support til privat-personer og have sin egen forretning kørende.

Jeg håber, der er nogle som kan dele erfaringer.

Mvh.
René
Avatar billede lzs Nybegynder
03. marts 2011 - 18:08 #1
Det kommer jo an på, hvilken slags suppert du vil give og hvilken slags forretnings det er du vil have kørende?
Avatar billede andreasen81 Nybegynder
03. marts 2011 - 18:17 #2
Det er korrekt!

Det jeg ønsker er, at kunne afhjælpe fejl af den ene eller anden art, altså læse fejlkoder og forstå disse. Få software til at køre optimalt, opsætning af netværk osv. Evt. kunne lave noget gendannelse af mistede filer. Installere software og opsætning af dette.

Jeg ser det ikke som om, at jeg vil kode en masse nye ting.

Giver det mening?
Avatar billede lzs Nybegynder
03. marts 2011 - 19:12 #3
For mig lyder det som noget it-supporter/datatekniker
Avatar billede andreasen81 Nybegynder
03. marts 2011 - 19:48 #4
Hvad er forskellen?
Avatar billede andreasen81 Nybegynder
03. marts 2011 - 21:35 #6
Det var så det!
Avatar billede vejmand Juniormester
03. marts 2011 - 22:00 #7
andreasen81 >> Hmmm, fik du ikke hjælp, eftersom du tog point tilbage?????
Avatar billede andreasen81 Nybegynder
03. marts 2011 - 22:29 #8
Hvem er du hr. vejmand? og må jeg spørge, hvorfor du vælger at spørge ind til min pointgivning?

Jeg skal med det samme sige, at jeg overhovedet ikke aner, hvorledes dette forum fungerer. Jeg skulle, meget besværligt i øvrigt, læse mig til, hvorledes jeg lukkede min tråd. Og ja, der kom en kasse frem, hvor man kunne anføre et tal, men dette var ikke til at rette. Det kunne kun stå på 0, som var forvalgt. Jeg skulle selv oprette et svar og jeg ved ikke hvad. MEGET besværligt!!!

Men, men, men... Alt begyndelse er jo svær :D

Med hensyn til de svar jeg har fået, så må jeg sige nej. Det var ingen hjælp. Der var ingen større vidensdeling, som jeg ser det.

Tråden er nu lukket og bliver ikke længere overvåget.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. marts 2011 - 22:38 #9
Sorry, overså at der var udlovet 0 point.....
Avatar billede arne_v Ekspert
04. marts 2011 - 01:00 #10
#3 og #5 svarede vel på hvad der blev spurgt om.
Avatar billede lzs Nybegynder
04. marts 2011 - 07:56 #11
Du kunne jo uddybe dit spørgsmål, hvis du virkelig mener det link jeg gav dig ikke hjalp..
Avatar billede lzs Nybegynder
04. marts 2011 - 07:57 #12
Og så ikke for at fornærme dig, men hvis du virkelig ikke kan finde ud af at bruge dette forum, er det nok ikke it-supporter/datatekniker du skal vælge som uddannelsesretning.