Avatar billede clausito Seniormester
02. marts 2011 - 17:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afinstallere "broken" Word - åbner og siger den mangler en fil

Pludselig virker mit Word ikke. Det åbner men så er der noget om installations program ikke virker og det lukker?

Jeg kan heller ikke afinstallerer det. Ikke med Windows installer ihvertfald. Programmet lå på PC, da jeg fik den og har altid fungeret- og efter formatering.

Kan jeg gøre noget? Kan jo ikke installerer igen
Mit Wor
Avatar billede claes57 Ekspert
02. marts 2011 - 17:53 #1
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
freeware-versionen skulle være nok.
men deet kan jo være at fx 90 dages prøvetid er udløbet, og du ikke har købt. Så en ny reformatering vil så næppe bringe det tilbage.
http://www.libreoffice.org/download
så kører det igen til alm skrivning.
Avatar billede clausito Seniormester
02. marts 2011 - 18:33 #2
Revo har jeg prøvet, men kan ikke bruges. Her bruger den jo også windows installer. Jeg har Word 2003 på en CD, men kan ikke bruge den. Kan ikke afinstallere og kan ikke repair

Formattering er en voldsom forandring
02. marts 2011 - 18:54 #3
...Jeg har Word 2003 på en CD, men kan ikke bruge den... - hvordan det ???
Der burde være en REPAIR mulighed ?
Avatar billede clausito Seniormester
02. marts 2011 - 19:02 #4
Kommer ikke i nærheden af en installation. Starter og siger den mangler en "rettelsespakke" og lukker så af
Avatar billede claes57 Ekspert
02. marts 2011 - 20:01 #5
kør en systemgendannelse tilbage til dagen før 'pludselig'
Og derefter afinstaller office, kør opdateringer, og indlæs office igen.
Avatar billede ctholm Nybegynder
03. marts 2011 - 13:16 #6
Hvis det ikke løser problemet, kan du bruge "Windows install cleanup" til at tvangsfjerne word. Det burde kunne tillade geninstalleringen.
Avatar billede clausito Seniormester
05. marts 2011 - 13:29 #7
claes57 - point til dig - det lykkedes med din idé
send lige muligheden
Avatar billede clausito Seniormester
08. marts 2011 - 21:15 #8
Mangler lige points til claes57???
Avatar billede clausito Seniormester
17. marts 2011 - 06:48 #9
Point?!
Avatar billede clausito Seniormester
01. april 2011 - 16:27 #10
Lukker efter opfordring