Avatar billede sprucemoose Nybegynder
01. marts 2011 - 08:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webshop3 og Magento

Hej

Jeg har fået tilbud på E-handelsløsning fra Webshop3 som bruger produktet Magento. Det er temmeligt billigt og vil derfor høre om nogle har erfaringer med ovenstående og enten kan anbefale det eller ej.

Mvh
Sprucemoose
Avatar billede k1966 Nybegynder
03. marts 2011 - 20:07 #1
Hej Sprucemoose

Har set dit indlæg, er ny indenfor det meste IT, har før lavet små hjemmesider i Dream Tolz.

Har lyst til at prøve at lave en webshop, produkter har jeg ikke lagt mig fast på endnu. Kan ikke hjælpe med dine spørgsmål, men måske kan du hjælpe mig.

Må jeg spørge hvad prisen er når du skriver TEMMELIG BILLIGT ??

Hvad indeholder det tilbud du har fået, opbygning af hjemmeside ? Webshop ?

Er ny på bloggen, håber at jeg har henvendt mig på den rigtige måde.

De bedste hilsner K1966
Avatar billede rhenriksen Nybegynder
09. marts 2011 - 12:43 #2
Hej k1966

Ved en simpel brug af Google kan du finde hjemmesiden her www.webshop3.dk hvor alle detaljer står.
27. april 2011 - 11:23 #3
Som Rhenriksen siger så er en Googlesøgning aldrig af vejen

Ligeledes kan en søgning på Amino heller aldrig skade.

Personligt har jeg ikke noget forhold til Webshop3, men har aldrig hørt dårligt om dem i hvert fald.

Vi brugte et Fillipinsk bureau til udviklingen af vores webshop med salg af smykker http://hjortsmykker.dk og det har vi været godt tilfreds med, men her tror jeg prisen er noget højere end Webshop3, idet vi havde nogle personaliserede krav.

God fornøjelse og held og lykke ;-)