Avatar billede bornholme Nybegynder
06. januar 2000 - 11:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Drivere til sb pci128 ti win 9x

De drivere creative har til win9x virker ikke :( jeg køre win2k samtidigt og der er der standart drivere og de virker fint så det er ikke kortet der er i stykker.. men jeg har brug for driverne til win9x !!
Avatar billede snowball Novice
06. januar 2000 - 11:30 #1
Avatar billede ravelin Nybegynder
06. januar 2000 - 12:00 #2
DAMN IIIIT ;-)
Avatar billede bue Nybegynder
06. januar 2000 - 12:03 #3
Hvis du lige giver mig din email, kan jeg sende driveren til dig... ca. 4.5 mb.
Avatar billede ravex Nybegynder
07. januar 2000 - 00:17 #4
hej.

problemer er jo de drivere der er på nettet kun er opdates... så du skal kontakte CREATIVE DK for at få en ny cd

det er SKOD.. men tahts life

Med Venlig Hilsen
Jimmy Egebjerg
DataGården A/S

www.FUNET.DK
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. januar 2000 - 07:23 #5
Jeg er helt sikker på at de fulde drivere ligger på nettet. Det er bare Creative som laver SKOD hjemmesider. De gange hvor jeg skulle bruge en driver til, har jeg været nød til at gå ind på Winfiles.com for at finde det rigtige link. Winfiles giver dette link: http://support.soundblaster.com/files/download.asp
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. januar 2000 - 07:24 #6
Men det kan jeg da godt se nu... det er virkelig SKOD... kun en update.
Avatar billede borisb Nybegynder
09. januar 2000 - 14:01 #7
Husk lige at SB PCI128 ikke virker en skid i Win95..
windows kan ikke starte op med kortet installeret..
Avatar billede bornholme Nybegynder
10. januar 2000 - 11:02 #8
Bue: BornHolme@mail.tele.dk

Du må gerne maile de drivere !! ..
Avatar billede borisb Nybegynder
10. januar 2000 - 15:34 #9
Heh.. problemet med de drivere er at der medfølger nogle sound-font's som bruges til midi-afspilning.

Software/driver på min CD fylder ca. 25meg ..
Avatar billede ganz Nybegynder
28. maj 2000 - 00:34 #10
Jeg kan nævne opdate-filen til PCI128 kun indeholder driverne at man ved siden er nødt til at downloade wavesettet og placere dem lokalt efter eget valg på harddisken og derefter gå ind i system\enhedshåndtering\lydkort\midi settings og pege på filen.

Så har du lydkortet installeret korrekt med driver samt waveset.

Det eneste der nu mangler, er selvfølgelig det software der følger med Creative CD'erne ! ! !

Men det kører fint !
Avatar billede ds-zim Nybegynder
08. august 2001 - 14:05 #11
Jeg sidder med samme problemstilling på en Win98 box, og har fundet det fornødne waveset
til installationen (tror jeg). Jeg kan bare ikke rumme hvor jeg skal indstille kortets
midieffekter under enhedshåndtering ?!? Der står at kortet ikke kan finde nogen frie I/O-ressourcer, eneste mulighed er at køre guiden Hardware Fejlfinding ?!?

Anyone ?