Avatar billede webbie Nybegynder
30. juli 2001 - 03:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mere end 3 downloads

Jeg har fornyelig læst i et computer blad, at windows ikke er indstillet til at køre med højhastighedsinternet - forstået på den måde, at windows ikke tillader mere end 3 downloads ad gangen... der stod også hvordan man satte denne op - men kan jeg finde bladet nu ??? !!! >> NEJ <<

Jeg håber sådan der er nogle der kan hjælpe... måske ved en hvor man kan finde det på skrift...(på nettet)

    >> TAK FOR HJÆLPEN <<
Avatar billede morten2 Nybegynder
30. juli 2001 - 03:24 #1
Brug en download manager istedet.

http://www.getright.com/
Avatar billede red_eagle Nybegynder
30. juli 2001 - 03:24 #2
Lav en \".reg\" fil med dette indhold

REGEDIT4
[HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Internet Settings]
\"MaxConnectionsPer1_0Server\"=dword:00000010
\"MaxConnectionsPerServer\"=dword:00000010

Så skulle det virke :)
Avatar billede morten2 Nybegynder
30. juli 2001 - 03:25 #3
Ellers er det blad du leder efter:

Avatar billede red_eagle Nybegynder
30. juli 2001 - 03:26 #4
(Åben notepad og kopier teksten der ind. Gem så som [fil.reg], og åben den)
Avatar billede morten2 Nybegynder
30. juli 2001 - 03:26 #5
privat computer nr 8
Avatar billede red_eagle Nybegynder
30. juli 2001 - 15:20 #6
Har du fået noget til at virke?
Avatar billede red_eagle Nybegynder
30. juli 2001 - 23:36 #7
......
Avatar billede webbie Nybegynder
31. juli 2001 - 12:12 #8
Jep - det virker - jeg kan ikke bruge en donwload manager, da det er via et andet program jeg downloader, og der bruger den nemlig windows indstillignerne... så derfor skulle jeg have sat den op.

Så mange tak for hjælpen..
Avatar billede red_eagle Nybegynder
31. juli 2001 - 15:23 #9
Tak forpoints! :)