Avatar billede pernillemb Nybegynder
28. februar 2011 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte målsætning længere væk fra tegning

Hej.

Jeg er ved at tegne nogle rum i forbindelse med opdatering af en ældre tegning af en fabrik.

Disse rum skal målsættes, det har jeg også fået sat på. Men nu kunne jeg godt tænke mig at flytte tallene lidt længere væk fra selve tegningen, hvordan gør jeg det? Altså uden at jeg skal til at lave det hele forfra.

/Pernille
Avatar billede dla Praktikant
28. februar 2011 - 15:06 #1
Du behøver jo ikke lave det hele om, men du bliver nok nødt til at have fat i hver enkelt målsætning. Klik på dem og træk i en af de blå punkter. Er der mål på linje eller inden i hinanden, kan du med fordel bruge stretch, så du flytter flere samtidig.

/Dorit
Avatar billede pernillemb Nybegynder
01. marts 2011 - 08:41 #2
Ja så virkede det.

Tak for hjælpen Dorit. Smid et svar og du får point. :-)
Avatar billede dla Praktikant
01. marts 2011 - 09:06 #3
Det var godt det lykkedes :-)