Avatar billede plasse Nybegynder
27. februar 2011 - 21:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Acer Aspire One netværksproblemer - vil ikke modtage pakker

Hej,

Jeg har et problem jeg håber nogle kan hjælpe med.
Jeg har en Acer Aspire One - mener det er en model 110 - som på ingen måde vil modtage pakker via det trådløse net. Jeg har et par andre computere koblet op som ingen problem har. Acer'en kan uden problemer finde det trådløse net og også uden problemer 'logge på'. Men den kan altså ikke modtage pakker. Jeg har forsøgt at opdatere netkortet, slettet netkortet og installere det igen og manuelt sætte ip-adressen, men jeg kan ikke få det til at virke.
Jeg har prøvet med sætte Acer'en til via almindelig netværksstik/ledning og der har jeg ingen problem med at modtage pakker.

Er der nogle der har en god idé til hvad jeg ellers kan prøve for at få det til at virke?
Avatar billede jaboy Nybegynder
27. februar 2011 - 21:07 #1
tjek din firewall og din ruters MAC filter
Avatar billede plasse Nybegynder
01. marts 2011 - 20:02 #2
Det er ikke her problemet ligger..
Avatar billede plasse Nybegynder
29. marts 2011 - 07:26 #3
Lukker