Avatar billede leshrac Nybegynder
24. februar 2011 - 14:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

windows XP <video> tag safari

HTML5 <video> tagget kan ikke afspilles på en windows XP maskine da det rigtige codec åbenbart ikke er standard i Windows XP SP3.

Nogen der ved hvad jeg skal installere for at få det til at spille?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2011 - 18:03 #1
Hvilken browser bruger du?
Avatar billede leshrac Nybegynder
25. februar 2011 - 08:05 #3
Fandt ud af det i går - men skriv et svar så godkender jeg alligevel ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2011 - 14:16 #4
Hvad gjorde du?
Avatar billede leshrac Nybegynder
25. februar 2011 - 14:22 #5
Hentede bare quicktime player... Den har det codec der hedder H.276 (eller sådan noget) som kan læse det :)

og nu spiller det også på XP maskiner... :)

Man skal jo tage hensyn til iOS brugere som ikke kan læse flashfilm derfor skiftede vi til HTML5 video med mp4 filer