Avatar billede juggernaut Nybegynder
22. februar 2011 - 17:02 Der er 5 kommentarer

Førsteret på mit eget net

Hej jeg har et spørgsmål til de lidt mere advancerede nørder :D

Vi er 3-4 brugere af mit net, derfor kunne jeg godt tænke mig om nogle ved, hvordan jeg får "førsteret" til mit net. (Eftersom det er mig der betaler ;))

Med førsteret mener jeg, jeg har al den net jeg skal bruge og de andre skal dele, lad og kalde det dét overskydende.
Nogle der evt. kan forklare mig, hvordan jeg kan gøre dette muligt, eller en god uddybet guide ville være pragtfuld!

Tak på forhånd
Robert
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2011 - 18:04 #1
Brug en router der kan administrere brugere.
Avatar billede KHHP Juniormester
22. februar 2011 - 18:50 #2
Jeg bakker op om john-stigers forslag, med at have en router der har forskellige bruger, ligesom på en pc, hvor du har administratorer og standardbrugere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2011 - 19:21 #3
F.eks. Asus RT-N13U.
Avatar billede juggernaut Nybegynder
23. februar 2011 - 20:00 #4
Ja præcis, vi har også en router tilsluttet. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg administrerer brugerne...
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2011 - 20:55 #5
Routeren skal understøtte dette, ellers kan du ikke.