Avatar billede elpede Nybegynder
21. februar 2011 - 15:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med udskrivning på netværksprinter

Hej

På mit arbejde har vi en udfordring med vores printer. Vi har en Xerox Workcenter 7232 og vi er 6 brugere på den. 2 XP brugere, 1 Vista Business og 3 win7. Det fungerer langt på vejen ok, men en af mine kollegaer (win7) kan stort set ikke bestille et printer job uden at der opstår problemer. Det kan være at der kun kommer 2 af 4 sider ud, .jpg billeder nægter den at printe osv.
Hvad kan det skyldes da vi andre ikke har problemer og bruger den samme driver?

Anyone?

Mvh,

Per
Avatar billede haverslev Novice
21. februar 2011 - 16:09 #1
Har været udfor noget af det samme på et par maskiner, her var det dog PDF filer der indeholdt .jpg.
Der gik udprintningen også i stå og det viste sig, at de maskiner der havde det problem skulle opdateres til nyeste version i Adobe reader.
Kan I have samme problem mon?
Avatar billede elpede Nybegynder
22. februar 2011 - 07:27 #2
Nej den har sidste version af AdobeReader.

/Per
Avatar billede haverslev Novice
22. februar 2011 - 07:52 #3
Printer den fra samme bakke som de andre maskiner?

Har i evt. prøvet at afinstallere driveren og installere driver igen - ?
http://www.support.xerox.com/support/workcentre-7232-7242/downloads/enus.html
Avatar billede elpede Nybegynder
08. august 2011 - 22:28 #4
ingen brugbare forslag...
Avatar billede haverslev Novice
09. august 2011 - 07:55 #5
Fint med responce efter et ½ år  :-)