Avatar billede ballum-it Praktikant
20. februar 2011 - 22:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Facebook iFrames.

Meget snart kan man ikke oprette FBML sider længere på facebook. Jeg har ladet mig fortælle, at man istedet skal lave velkomstsider i iFrames. Men hvordan?

Er der nogen der kender til det, og som måske kan hjælpe med at komme igang?

Jeg kender til at kode hjemmesider, så mon ikke jeg kan få det lært også:o)
Avatar billede nickolajmadsen Nybegynder
24. februar 2011 - 12:48 #1
index.php
<h1>forside</h1>

iframe kode

<iframe src="http://din side her/index.php" />

er det det du leder efter? :)
Avatar billede ballum-it Praktikant
24. februar 2011 - 12:55 #2
Nej det kender jeg godt. Det var mere i forbindelse med oprettelse af en iFrame i applikationer på Facebook. Fbml sider udgår jo snart, og så skal man ligge startsider ind som iframes.

Men jeg har fundet ud af det - så nu kan jeg forklare hvis der er andre der mangler hjælp :)

Men tak alligevel for dit svar.
Avatar billede sfd Nybegynder
01. september 2011 - 15:06 #3
Hej Qbruger,
jeg sidder også og bøvler med at skulle lave en velkomstside iFrames, men har ingen anelse om hvordan man gør, så jeg vil meget gerne høre hvad du har gjort, eller hvis du kan henvis til en god side hvor det bliver forklaret, så selv en torsk som mig kan forstå det ;-)