Avatar billede icepirat Nybegynder
19. februar 2011 - 12:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med at få popup vindue til at åbne på siden vers. 2

Hej zips,

Nu er det, med STOR hjælp fra zips lykkedes at få popup vinduet med billederne på plads, jeg har så forsøgt at kopiere hele kildekoden ind i en ny side "hvem er vi_2" for at få logoet med som popup, det virker imidlertid ikke - hvad gør jeg galt eller er der noget der mangler?

Med venlig hilsen,
icepirat
Avatar billede zips Juniormester
19. februar 2011 - 15:04 #1
Du gør ikke noget galt, men da jeg aldrig bruger mellemrum og store bogstaver i fil navne, er mit filnavn logo_uofficielt_version_2_sort.jpg mens din fil hedder Logo uofficielt version 2 sort.jpg altså med mellemrum og stort start bogstav, om døb filnavn til det som jeg bruger og så virker det

Her er et svar :-)
Avatar billede icepirat Nybegynder
19. februar 2011 - 22:18 #2
Hej zip,

Tak igen, jeg har i mellemtiden "bøvlet" lidt med setuppet og fandt faktisk ud af det skyldtes min manglende "mellemrum" og da jeg rettede det...så virkede alt som det skulle.

Det er også lykkede mig at få logoet til at virke på alle siderne, altså på samme måde som på "hvem er vi" siden - herligt.

Et sidste spørgsmål (i denne uge :-), på siden "hvem er vi" er logoet tilsyneladende intergreret med de øvrige billede, er det muligt at få det til at virke alene? har det noget at gøre med at det er sat op til "rel="club_group".

Din præmie følger, derfor vil jeg ikke lukke tråden nu, håber det er ok.

Med venlig hilsen,
icepirat
Avatar billede zips Juniormester
19. februar 2011 - 22:30 #3
Ja det er "rel="club_group" som bestemmer hvilke billeder som skal være i den serie af billeder, så ønsker du en anden gruppe billeder, laver du bare en ny og på alle de billeder du ønsker skal være i den serie, sætter du det nye navn på "rel="ny_eller_hvad_du_vil_kalde_den"

Det samme skal stå i hver javascript som står i head
Avatar billede icepirat Nybegynder
20. februar 2011 - 22:35 #4
Hej zip,

Mange tak for hjælpen, den var virkelig værdsat.

Hvis jeg ikke får lavet en fejl denne gang så skulle du få dine velfortjente point.

Med venlig hilsen,
icepirat