Avatar billede kantoraza Nybegynder
17. februar 2011 - 15:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sætter jeg video og lyd sammen?

Hey!

Jeg har en avi video 640x480 i perfekt kvalitet, komprimeret med divX. På denne video har jeg så et lydspor ved siden af som jeg gerne vil lægge på.

Hvis jeg bruger movie maker og den slags programmer kommer den færdige film dog til at fylde meget mere og med et stort kvalitetstab. Er der ikke en måde hvor jeg kan beholde min komprimering og "bare" kan lægge lydsporet ovenpå?

Gerne freeware, hvis det findes :-)
Avatar billede pstidsen Novice
17. februar 2011 - 15:41 #1
Kan du heller ikke få god nok kvalitet med Windows LIVE movie maker? Der kan man gemme i HD
Avatar billede kantoraza Nybegynder
04. marts 2011 - 18:39 #3
Jo. Jeg endte med at bruge camtasia, hvis nogen skulle stå i samme situation