Avatar billede herberth Juniormester
15. februar 2011 - 17:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nye indlæg optages ikke i DB

Hej

Et eller andet er sket på min hjemmeside i weekenden, men jeg aner ikke hvad og efterlyser jeres hjælp til at finde fejlen.

Alt virker som det plejer - BORTSET fra at man pludselig ikke længere kan poste nye indlæg i forummet, eller svare på spørgsmål.

Jeg har været inde og kigge på databasen og den ser fin ud - alle tabellerne er der.

Jeg har også skrevet til Pair i USA hvor siden er hostet for at spørge om de har gjort noget, men det fortæller de at de ikke har.

Jeg har ikke selv arbejdet på siden i weekenden, eller for den sags skyld de sidste mange måneder.

Er der nogen herinde der har en ide om hvad der kan være sket?

www.NetSpirit.dk
Avatar billede herberth Juniormester
15. februar 2011 - 17:54 #1
Foruden at nye indlæg og spørgsmål ikke vil registeres i systemet, så er der en anden lille ændring. Ude i venstre menu står nu at

Online profiler 1
Online gæster -1

Sådan var det ikke før weekenden. Her virkede statistikken.

Måske dette kan pege hen imod hvad der er sket?
Avatar billede caweren Nybegynder
17. februar 2011 - 17:21 #2
så vist jeg kan ser er der da blevet posted nye indlæg i dag (17/2-2011)??
Avatar billede herberth Juniormester
17. februar 2011 - 20:06 #3
Jeps det virker igen - en god ven hjalp. Af en eller anden grund var der blevet lukket af således at man ikke kunne insert i databasen.

Det virker nu, men jeg har ingen anelse om hvordan det opstod i første omgang.
Avatar billede herberth Juniormester
17. februar 2011 - 20:07 #4
Spørgsmålet lukkes.