Avatar billede yayo0 Nybegynder
12. februar 2011 - 18:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Screen recorder

Hej.
Jeg søger et program som kan optage mit vindue.
Programmet skal kunne optage mus bevægelse samt de taster jeg taster i mit keyboard.
Det er ikke nok at optage musen, jeg vil også have at jeg skal se hvilke bogstaver jeg taster i keyboard.
Den skal self. optage i en video format jeg kan afspille via. en media afspiller.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede Blueeyez Mester
12. februar 2011 - 19:08 #1
For at se hvilke taster du taster snakker vi om at du skal skrive en stil som skal optages eller snakker om spil?..
Avatar billede yayo0 Nybegynder
12. februar 2011 - 19:14 #2
Vi snakker om Photoshop.
Jeg læser til design og lære nye tricks til photoshop.
Dette vil jeg gerne optage, hvor jeg både vil optage hele vinduet samt de taster der bliver tasten ind.
F.eks ctrl + n gør at jeg åbner et nyt vindue. dette ville jeg gerne have vist i videoen.
Avatar billede Blueeyez Mester
12. februar 2011 - 19:27 #3
altså mht. skærm optagelse så måske super screen recorder, men mht. keyboard oven i så må du nok tilføje det via tekst når du bearbejder videoen efterfølgende..
Avatar billede Blueeyez Mester
12. februar 2011 - 19:28 #4
Eller Macro Recorder, den kommer os frem :) Ved dog ikke
Avatar billede yayo0 Nybegynder
12. februar 2011 - 19:33 #5
Jeg har prøvet macro recorder.
Den optager ikke skærmet men viser blot scripts.
Det kunne være rart alt i et program stedfor at jeg skal redigere i filmen når det hele foregår meget hurtigt i klassen.
Avatar billede Blueeyez Mester
12. februar 2011 - 20:01 #6
okay, hvilken windows bruger du? XP, vista eller 7?
Avatar billede yayo0 Nybegynder
12. februar 2011 - 20:10 #7
Avatar billede 2Mida Praktikant
12. februar 2011 - 20:53 #8
http://camstudio.org/ kunne være en mulighed!
Avatar billede yayo0 Nybegynder
12. februar 2011 - 21:09 #9
2Mida.
Den optager kun screen.
Avatar billede 2Mida Praktikant
12. februar 2011 - 21:26 #10
Og musen, og menuer når du taster hot-keys... resten må du forklare på lydsiden

Men hvis du ikke kan bruge det, så pas!
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2011 - 07:48 #11
i windows vista + win 7 ligger der jo et gratis optage program der hedder TRIN

ved ikke om du kan se indtastninger af tal
Avatar billede yayo0 Nybegynder
28. april 2011 - 17:02 #12
svaret