Avatar billede soeager Nybegynder
11. februar 2011 - 18:38 Der er 12 kommentarer

Billede på springboard iphone 3g

Hej jeg har en iphone 3g med nyeste software 4.2.1
Jeg kunne godt tænke mig at få baggrund på min hjemmeskærm men den skriver den arkivere billedet men når jeg så går ud på hjemme skærmen er der intet billede.
Den er ikke jail breaket men hvad kan det være der er problemet...?
Håber der er nogen der er flinke og hjælpe.
Avatar billede kim Nybegynder
11. februar 2011 - 19:27 #1
Du skal jailbreake den for at kunne det på en 3g
Avatar billede soeager Nybegynder
11. februar 2011 - 19:48 #2
Jeg havde den til en reparatør som jail breakede den men det kunne stadig ikke lade sig gøre at få det billede på.
Avatar billede kim Nybegynder
11. februar 2011 - 21:00 #3
Det er fordi han ikke har enablet homescreen wallpaper da han har jailbreaket den
Avatar billede soeager Nybegynder
11. februar 2011 - 21:19 #4
okay hvor enabler man wall paper henne
Avatar billede kim Nybegynder
11. februar 2011 - 21:34 #5
Det gør du med redsn0w når du jailbreaker den
Avatar billede soeager Nybegynder
11. februar 2011 - 22:07 #6
okay super tak skal du ha for hjælpen det har irreteret mig lidt at jeg ikke kunne få de pics på
Men kan du sætte en vejledning på fordi ham reparatøren ved ikke hvordan man gør tror jeg
Avatar billede kim Nybegynder
11. februar 2011 - 22:21 #7
Avatar billede soeager Nybegynder
11. februar 2011 - 23:16 #8
det er installering af redsnow men hvor opsætter man eller enabler det der springboard homescreen wallpaper
Avatar billede kim Nybegynder
12. februar 2011 - 09:29 #9
kig på billederne :) det vælger man når man kører redsn0w
Avatar billede soeager Nybegynder
12. februar 2011 - 11:12 #10
Okay tak skal du ha men jeg prøver selv at installere redsnow uden reparatøren men jeg når til det billede hvor jeg skal browse og finde filen der hedder  iphone 1.2_4.2.1_8c148_restore.ipsw
Og denne fil kan jeg simpelthen ikke finde på mine drev.
Jeg har downloadet itunes i forgårs og har den sidste version på min telefon altså 4.2.1 men jeg kan ikke finde filen heller ikke når jeg søger den på drevet det er det sidste jeg mangler for at kunne installere redsnow selv.
Avatar billede soeager Nybegynder
12. februar 2011 - 11:14 #11
Det er step five på dit link jeg ikke kan finde
Avatar billede kim Nybegynder
13. februar 2011 - 08:58 #12