Avatar billede mariagdk Nybegynder
11. februar 2011 - 14:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

eksporter outlook

Hej,
Jeg er så uheldig, at jeg ikke har nået at eksportere min outlook 2010 inden min prøveversion udløb. Så nu er knappen eksporter ineffektiv...
Det er meningen jeg vil installere "office professional plus" - men jeg vil jo så afinstallere prøvepakken af office først.
Så er der nogen der ved hvordan jeg kan gemme mine data fra Outlook inden jeg sletter officepakken?
11. februar 2011 - 15:12 #1
Velkommen til E. ...

Søg og find filen

*.PST

(Aktiver visning/søgning i system/skjulte mapper/filer)

---

PS: En afinstalation af Office * fjerner normalt ikke *.PST filen. Når der så instaleres en ny/anden version af Outlook, vil den selv finde den oprindelige *.PST fil og fortsætte på den... sådan har jeg oplevet det...
Avatar billede jjam Juniormester
11. februar 2011 - 15:27 #2
Jeg er ret sikker på at du kan indtaste licens nøglen, til den nye Office pakke og så virker det. Der er altså ingen grund til at afinstallere prøveversionen.
Jan
Avatar billede niller10 Nybegynder
11. februar 2011 - 15:33 #3
gå ind på http://www.mxhotel.no/webmail/?Outlookbackup , opret en backup konto

2) last dette program ned ( http://mxhotel.no/webmail/support/downloads/connector_9.4.2.zip )

3) installere programmet, og angi de olysninger du modtog i en mail

5) genstart outlook 2007/10
6) efter genstart, se i øverste venstre hjørne i outlook efter en lille grøn globe og tryk på den
7) alle dine data fra outlook ligges på en "webmail"

for at genskabe dine data i en ny installation eller på en anden maskine følg trin 1 til 6  :-)

Tager 10 min. og så er det gratis..
Spørgsmål kan stilles på forumet som jeg er ved at klargøre på adressen http://forum.mailexchange.co ( ikke com )
Avatar billede mariagdk Nybegynder
11. februar 2011 - 15:58 #4
Det prøvede jeg - tænkte det samme som dig - men det kunne man ikke...
Nu tog jeg chancen og installerede plus pakken UDEN at afinstallere prøveversion af professional-pakken - og det lykkedes!