Avatar billede Boejden Seniormester
09. februar 2011 - 22:16 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Ændring af partitionering uden re-installation

Tidligere svar kan ikke længere bruges, da Symantec ikke længere udgiver Partition Magic.
Er der er godt forslag til et andet program, der magter denne opgave!??
Eller kan man/jeg låne en kopi???
Avatar billede thov Forsker
09. februar 2011 - 22:18 #1
09. februar 2011 - 22:19 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

(Vista / WIN7 har det indbygget i DISKHÅNDTERINGEN)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2011 - 22:28 #3
Avatar billede bedt Nybegynder
09. februar 2011 - 22:31 #4
Du kan gøre det i windows kommandoprompten, med programmet diskpart.
10. februar 2011 - 07:00 #5
Ref #4: Afhængig hvilket Styresystem der er tale om - det har vi jo ikke fået oplyst... endnu...
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2011 - 13:51 #6
Begge forslag fra #1 0g #3 kan fint klare det, uanset styresystem. Og begge er gratis. Man skal dog registrere sig hos Paragon for at få nøglen.
Avatar billede Boejden Seniormester
10. februar 2011 - 16:32 #7
hejsan, har ellers sendt opl. om, at jeg anvender XP-prof - men kommentaren er åbenbart forsvundet!?!?
Avatar billede Boejden Seniormester
10. februar 2011 - 16:48 #8
Virkede fint hurtigt fortrinligt. Det andet svar længere nede ser ud til også at kunne bruges, men er noget mere omstændeligt (sikkerhedsprocedure??) at anvende.
tak for jeres indsats.
Avatar billede Boejden Seniormester
10. februar 2011 - 16:53 #9
hov - troede mit svar på THOV´S indlæg hang sammen - det var ikke tilfældet.
Når Thov ikke har en svarbox antager jeg, at jeg ikke kan tildele point - det var måske FOR enkelt et problem?!?!
Jeg bliver så nødt til at give mig selv 30 point, for jeg kan ikke nøjes med et nul!
Afventer en kommentar, tak.
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2011 - 17:40 #10
Nej-nej! Du beder bare Thov om at lægge et svar, som du så efterfølgende accepterer;)
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2011 - 17:42 #11
Ps. der er problemer med at få mails fra Eksperten. Jeg så kun dette, fordi jeg selv så efter.
10. februar 2011 - 21:38 #12
Ref #11 - de sidste par dage har de automatiske E-mail fra E. være lidt (~1 times tid) forsinket...
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2011 - 21:42 #13
#11 + #12:
Nope. Kører som det plejer. Bruger endda stadig TDC Mail ;)

"Der er kommet en kommentar til Ændring af partitionering uden re-installation
Kategori: Hardware / PC | Nyt indlæg af: karise_larry | Point: 30 point
Uddrag af indlæg: "Ref #11 - de sidste par dage har de automatiske E-mail fra E. være lidt (~1 times tid) forsinket...""
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2011 - 22:21 #14
Jeg kører me Yahoo, og nogle mails får jeg slet ikke. Og de ligger ikke som spam.
Avatar billede thov Forsker
11. februar 2011 - 00:49 #15
Her er et svar.
Det kan du acceptere (Hvis du vil).
Avatar billede hohum2 Nybegynder
05. august 2011 - 00:15 #16
Er der nogen der kan forklare hvordan man gør det i win7? Jeg har dimset rundt i kontrol panelet og dosprompt længe allerede uden at finde noget der smager af re-partitionering uden re-install.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2011 - 08:44 #17
#16
Opretter du lige dit eget spørgsmål?
Så kigger nogen på det :)