Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
09. februar 2011 - 19:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Start en server kl. 8 om morgen automatisk windows server 2003

Hej Eksperter
Jeg har en server som der slukkker kl 22 men den skal så starte igen om morgen kl. 8 hvordan kan man det...
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
09. februar 2011 - 19:52 #1
De fleste motherboard/bios har mulighed for at man kan sætte et automatisk start tidspunkt..

hvis ikke du kan gøre dette, så kan du med stor sandsynlighed sætte bios til at tænde computeren hvis strømmen frakobles og tilkobles igen ... og så kan du gøre det med et billigt 20kr timer ur fra harald nyborg.. så skal du bare slukke eks kl 7 og tænde for strømmen igen kl 8 .. med uret...
Avatar billede zero_lock Nybegynder
09. februar 2011 - 20:56 #2
en server skal da ikke slukke..
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
09. februar 2011 - 21:32 #3
Therealyoda kan du finde/lave en guide?

Zero_lock jo, denne skal fordi det er kun dem der skal være på arbejde fra den. Arbejder hjemmefra www.mejan.dk, så de medarbejdere der er, arbejder ikke over kl. 22...
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
10. februar 2011 - 17:58 #4
Therealyoda kan du skrive et svar ? Fordi vi gjorde det på din måde.
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
02. marts 2011 - 19:39 #5
Jeg lukker spørgsmålet nu.
Therealyoda havde hjulpet mig, men er ikke kommet med et svar.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
02. marts 2011 - 20:13 #6
så får du den på husets regning :)

havde ikke lige fulgt med ...  :)