Avatar billede nickolajmadsen Nybegynder
09. februar 2011 - 18:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Leder efter en programmør! :D

Leder efter en programmør der kan programmere en side ligesom (watchxonline.com)
Programmøren får en account med points så han kan se alle de film han vil :D

Jeg kan kontaktes af programmøren her: nickolajmadsen@live.dk
Avatar billede repox Seniormester
09. februar 2011 - 18:54 #1
Jeg tror du skal lede længe efter en udvikler der vil lave hvad du efterlyser, kun for fri adgang til det færdige system...

Udover det skal du nok heller ikke sætte næsen op efter at en enkelt udvikler kan bringe dit projekt op på sådan et ambitionsniveau.

Og der er ufatteligt mange udgifter forbundet med at drive sådan et site - plads, trafik, hosting, betalingsløsning, rettigheder - ja, listen kan godt blive lang...

Projektet kunne være spændende, men det kræver et godt kapital at få sådan noget op og stå...
Avatar billede nickolajmadsen Nybegynder
09. februar 2011 - 19:11 #2
hvad tror du det vil kræve af forbindelse hvis man skal hoste det selv? en 90/90 forbindelse? xD
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
09. februar 2011 - 19:55 #3
tjae.. man skal minimum bruge 1 mbit pr. bruger der kigger hvis det skal være til at holde ud og se på..

så med en 90/90 kan du jo så kun ha 90 der kigger med samtidig..
Avatar billede nickolajmadsen Nybegynder
09. februar 2011 - 20:02 #4
man kan jo bare hoste det selv så og så ha sin harddisk til i starten xD
Avatar billede danco Nybegynder
09. februar 2011 - 23:04 #5
Tillad mig at give dig et godt råd....

Luk det her spørgsmål og glem alt om det...
Ambitionsniveauet er alt for højt i forhold til hvad du selv vil yde for det.
Avatar billede nickolajmadsen Nybegynder
10. februar 2011 - 10:49 #6
så må jeg sku bare lave det selv! -.-'''
Avatar billede nickolajmadsen Nybegynder
10. februar 2011 - 10:49 #7
-.-'''
Avatar billede danco Nybegynder
10. februar 2011 - 10:51 #8
Det er altid en god start hvis man ikke betaler sig fra det.
Avatar billede nickolajmadsen Nybegynder
12. februar 2011 - 17:10 #9
for faen har jo lavet noget af det (er der så nogen her der vil hjælpe mig lidt?) hvis i vil det så skriv jeres msn hvis i har :D
Avatar billede nickolajmadsen Nybegynder
12. februar 2011 - 17:12 #10
vil meget gerne ligge meget arbejde i det :/ vil bare ha en side som man ikke kan bruge sql injection på...... så der ikke er hackere der kan noget sygt med databasen..... F.eks at slette den....