Avatar billede kantoraza Nybegynder
09. februar 2011 - 13:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Send newsletter mail uden den går i spam

Hej!

Jeg har et website, hvor man kan tilmelde sig en newsletter-liste. Nu har den efterhånden rundet 3000, og jeg kan ikke bare bruge mit mailprogram som tidligere til at sende ud til alle disse. For det første går den i stå, og for det andet går det direkte i spam, hvis jeg bruger et PHP-script med en lykke og mailto.

Kan I hjælpe mig?
Avatar billede HBP2 Praktikant
09. februar 2011 - 23:38 #1
Normalt ville man jo nok sætte et cron job eller lign. op som tjekker om der skal sendes email og som så starter en proces i baggrunden som sender alle email.

At dine emails opfattes som spam behøver ikke at have noget med PHPs mailto() funktion at gøre - med mailto() kan du som regel sende email med lige præcis det indhold du ønsker, så du må jo sørge for at sende emails som ikke opfattes som spam!
Avatar billede kantoraza Nybegynder
24. februar 2011 - 13:44 #2
Jeg fik en programmør til at hjælpe mig med det.
Vi lavede noget lignende det du beskriver dér.