Avatar billede vac Nybegynder
08. februar 2011 - 12:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort ?

Hej

Er der nogen der kan anbefale en god spil grafikkort til ca 1000 kr.
Avatar billede vac Nybegynder
08. februar 2011 - 13:02 #1
Er sådan noget som det her godt ?

http://www.dustin.dk/pd_5010550716.aspx
Avatar billede bedt Nybegynder
08. februar 2011 - 13:04 #2
Avatar billede vac Nybegynder
08. februar 2011 - 13:09 #3
er det et problem når der ikke er blæser på men kun en stor køler plade. som den her:

http://www.dustin.dk/pd_5010485656.aspx
Avatar billede Blandy Praktikant
08. februar 2011 - 13:14 #4
Har selv ATI Radeion HD5770 og har kørt med det i et år. Vil konkluder at jeg er glad for købet, og har endnu ikke mødt et spil den ikke har kunnet trække i max forhold.

Plus jeg ser fuld hd film på 40 tommer også. Dejligt kort til prisen.

Ang det med køleribber. Det gør kortet mere støjsvagt, da der ikke er en mekanisk blæser, der laver støj. Du skal ikke være bange for om kortet bliver for varmt, for det har producenten testet.
Avatar billede bedt Nybegynder
08. februar 2011 - 13:14 #5
Alt efter hvad du skal bruge det til er der ikke nødvendigvis nogle problemer med det.

Grafikkort med passiv køling som det du linker til der, har den fordel at de ikke larmer. Til gengæld er det på bekostning af en lavere clockfrekvens på GPU og RAM. Hvis du bare skal bruge et kort til at få billede på skærmen, og måske køre lidt mindre spil, så er det fint nok. Men hvis du regner med at spille de nyeste spil, i høje opløsninger og detaljegrader, så vil jeg helt klart fraråde dig et med passiv køling.
Avatar billede vac Nybegynder
08. februar 2011 - 13:17 #6
ok tak, er der nogen der svarer
Avatar billede vac Nybegynder
08. februar 2011 - 13:24 #7
skal bla.a. bruges til at spille world of warcraft
Avatar billede bedt Nybegynder
08. februar 2011 - 13:32 #8
Et HD5770 er i hvert fald rigeligt til WOW.