Avatar billede Casperost Nybegynder
08. februar 2011 - 11:00 Der er 1 løsning

Opbygning i Flash?!?!

Hey..
Hvordan opbygger man et website i Flash, og hvad er fordelene ved at bruge Flash?

Tak
Avatar billede DenHvideSlyngel Nybegynder
08. februar 2011 - 11:41 #1
Jeg ved ikke om dette vil være dig svar nok, men nu prøver vi :-)

Hvordan:
Et svært spørgsmål, da en flashside kan opbygges på så uhyggeligt mange måder, at det halve havde været for meget. Jeg havde selv samme spørgsmål på et tidspunkt og jeg kan kun henvise til google og evt. en søgning på "flash site tutorials" og lignende - her fandt jeg rigtig meget nyttig info.

Fordelen:
Nu foretrækker jeg selv html og css, men som mediegrafiker er kodningen dog ikke det jeg ligger mest vægt på, men derimod designet. Her kan man med Flash lave nogle rigtig lækre ting. Det kan man selvfølgelig også med html og css, men alligevel.
Tjek f.eks. denne side http://waterlife.nfb.ca/

jeg håber du kan bruge mit svar, eller i det mindste bare noget af det :-)