Avatar billede meganight Nybegynder
07. februar 2011 - 12:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indlæsning af Java Data fra Side.

Jeg sidder med et spørgsmål, som jeg ikke rigtig kan få besvaret af google.

Men jeg arbejder på et Silverlight projekt i (C#), hvor jeg skal vise når en Boss i spillet World of Warcraft er bleven dræbt.
Der er flere forskellige måder at fortælle mit App at en boss er død, men jeg tænkte jeg ville tage den smarte løsning og lade den finde ud af det selv, via en side der er lavet til spillet.

http://eu.battle.net/wow/en/guild/silvermoon/im%20not%20here/achievement#15079:15087:a4985
På denne side vises der nogle "Achivements" som er en opgave hvorved man skal gøre noget specielt, f.eks dræbe alle bosserne i en zone, trykker man på en af opgaverne kan man se den sætter et lille afkryds ved en død boss.
Mit problem er at når jeg spiser siden med en WebRequest så for jeg ikke dette data ud.

Så mit spørgsmål er, hvordan jeg for fat i dette object ?
Og eventuelt hvordan jeg aflæser dataen.
Tak og håber mit spørgsmål kan forstås.
Avatar billede sovsekoder Nybegynder
10. februar 2011 - 21:16 #1
nok fordi det er noget ajax der loader det data.. prøv at kigge i javascriptet på siden måske du kan være heldig at lure hvordan det virker og på en eller anden måde replikere måden siden henter data på i C#.
Avatar billede meganight Nybegynder
10. februar 2011 - 21:24 #2
Jeg har kigget Java scriptsne igennem, og jeg er i forvejen hamrene dårlig til Java, men så vidt jeg kunne læse mig til, kan jeg ikke hente den samme data ud som de er lavet til.

Men jeg tænkte dog på om der fantens en løsning hvor man kunne eksekvere en side, og derefter rippe den ?