Avatar billede paaskesen Nybegynder
07. februar 2011 - 10:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billeder fra Iphone til PC

Hej..

Jeg prøver på at få min billeder fra min Iphone over på min computer som kører med windows 7...
Men det lykkedes ikke rigtig..

Nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre???

Rasmus Påskesen
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
07. februar 2011 - 10:58 #1
Du burde kunne gøre det med itunes..

inde under synkronisering og billeder, skulle du kunne vælge at billederne skal synkroniseres med din computer..

så havner de vist nok i mappen BILLEDER under denne dokumenter.

Er længe siden jeg selv skiftede min iphone med noget "ordentligt" :) .. så kan desværre ikke lige forklare det nærmere
Avatar billede paaskesen Nybegynder
07. februar 2011 - 12:16 #2
Den kan kun synkroniser billeder fra min computer over til min iphone.. Men ikke fra min iphone over til min computer
Avatar billede paaskesen Nybegynder
08. februar 2011 - 17:06 #3
lukker..