Avatar billede bonne11 Nybegynder
06. februar 2011 - 23:00 Der er 3 kommentarer

Hvordan kan jeg få 3D tekster til at matche min video?

Hej.

Jeg har den interesse i min fritid, at jeg gerne vil lave film ud af spillet Counter Strike Source. Og der er jo selvfølgelig andre end mig der gør det. Og så fandt jeg en "Movie Maker" der brugte 3D tekster og satte dem ind  videoerne. Men så vidt jeg så kan forstår, så skal man jo til at bruge greenscreen og så gætte sig frem. Det er jo ikke fedt. Det klip jeg refererer til, er det her: http://www.youtube.com/watch?v=3glzrlbwIzY i starten. Der er utroligt fedt, og jeg ville høre om der er nogen her der har forstand på det? Det program jeg vil menes der bruges til teksterne, det er Cinema 4D. Men dog vil jeg lige sige at jeg er i tvivl med hvordan han sætter det rigtigt ind. After Effects?:)

Tusind tusind tak, hvis i kan hjælpe mig! 200 Point gives der.
Avatar billede jasker Nybegynder
18. marts 2011 - 16:02 #1
Du skal bruge et program til at lave det man kalder matchmoving,
jeg kan anbefale dig at bruge programmer som After Effect,Composite eller Nuke, der findes tut's på nettet om hvordan man gør, kort fortalt laver man 4 punkter som man køre en tracker på, så når det køre er det bare at sætte sit 3d objekt ind hvor det skal være og thats is it...
Avatar billede jasker Nybegynder
18. marts 2011 - 16:09 #2
Jeg kan forslå dig at blive medlem i digitaltuters.com de viser dig hvordan at du bruger de programmer som jeg nævnte før, de er nok de beste på market nu.
Avatar billede bonne11 Nybegynder
19. marts 2011 - 00:54 #3
Tusind tak:D! Smider du lige et svar:)?