Avatar billede freeede Nybegynder
06. februar 2011 - 21:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opsætning af ReadyNAS via Yousee og D Link

Hej Allesammen :)

Jeg vil starte med at sige jeg på ingen måde er inde i div. fagsprog :)

Jeg har købt mig en Netgear ReadyNAS Duo 2110 i ElGiganten, der fik jeg anbefalet at jeg skulle købe en D Link DIR-825 og sætte min Netgear til da jeg selv har en Yousee cvg824g (den hvide), der laver mit internet om fra coaxial til trådløst, skulle være ALT for langsom til blandt andet DLNA streaming osv.

Nu vil jeg "bare" gerne vide om dette er muligt ??.

og ja jeg har kigget på div. lign tråde herinde der omhandler det samme, men ja, det jo skrevet på et udenlandsk sprog :D

Håber virkelig nogen vil kunne hjælpe mig :)

Hilsen

Frederik
Avatar billede zero_lock Nybegynder
09. februar 2011 - 21:42 #1
den der netgear box ud med den er for langsom til wireless DLNA

du har sikkert en sort kabel modem også fra yousee den kobles til WAN porten på d-link og kobler et kabel mellem nasbox og d-link

nu skal du så bare lige sikere dit wifi i dlink boxen og så burde det køre smurt
Avatar billede freeede Nybegynder
12. februar 2011 - 21:19 #2
Jeg siger mange tak for hjælpen :)

Jeg er nu igang med at skifte mit hvide Yousee Modem ud til det sorte :D

Igen mange tak..