Avatar billede Holme Nybegynder
06. februar 2011 - 11:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synkronisere Nokia N86 med ActiveSync uden nokia programmer på pc

Hejsa

Jeg har et problem som garanteret er blevet behandlet flere gange. Men jeg har endnu ikke fundet en løsning.

Jeg har en Nokia N86, som jeg gerne vil synkronisere med kalenderen på min arbejds-pc.

Min arbejds-pc er en kommunal maskine som kun accepterer Sync med telefoner med Windows Mobile.
Og det kan ikke lade sig gøre at få installeret Nokis PC Suite eller Nokia OVI.
Det kan faktisk ikke lade sig gøre at installere noget software eller driver.

Er der hjælp herinde?

Findes der et stykke software til Nokia der kan synkronisere med ActiveSync uden tilføjelses program på pc'en?

Eller er der en helt anden løsning?

Håber i kan hjælpe mig da jeg ikke vil have en telefon med Windows Mobile.

Hilsen Lars
Avatar billede Holme Nybegynder
28. februar 2011 - 19:32 #1
Kan det virkelig passe at der ikke er hjælp at hente?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. februar 2011 - 19:58 #2
...måske findes løsningen ikke. Jeg har i hvert fald aldrig hørt om, at andet end Windows Mobile telefoner kunne synkronisere over ActiveSync.

Din arbejdsplads har ikke sat Exchange op til at kunne synkronisere over mobilenettet? - for så skal du bare sætte "Exchange Mail" op på din mobil, så vil det kunne virke den vej.
Avatar billede Holme Nybegynder
04. december 2011 - 07:44 #3
Lukket