Avatar billede brgraff1 Nybegynder
05. februar 2011 - 13:26 Der er 4 kommentarer

trådløst internet

hej eksperter..

mit spørgsmål lyder. har har veninde hvis computer ikke kan logge på trådløst hjemme ved hende. men alle andre computere kan nemt komme på..

hun har en linksys router.
jeg har en netgear router.
begge telenor udbyder

har aft hendes pc med hjemme og den kan godt komme på mit det trådløse..

På forhånd tak.. :)
Avatar billede caspercxc Nybegynder
05. februar 2011 - 13:31 #1
Hvis det er muligt, så prøv en anden modtager, end den som sidder i hendes bærbar. Der kan i få tilfælde, være problemer mellem sender og modtager.
Hvis det er tilfældet, kan en opdatering af software på bærbaren måske hjælpe.
Avatar billede KHHP Juniormester
05. februar 2011 - 13:36 #2
Det ville jeg også mene. Prøv et andet netværkskort eller opdatér det eksisterende netværkskorts drivere og tilhørende software
Avatar billede joint Nybegynder
05. februar 2011 - 14:42 #3
det mener jeg så ikke hvad #1 #2 skriver hvis den godt kan kommer på hjemme ved dig. Så er det noget med routeren der skal sættes op i den hjemmme ved hende. det er nok password / WPS der ikke bliver skrevet rigtigt
Avatar billede brgraff1 Nybegynder
06. februar 2011 - 20:37 #4
tak for de gode forslag, men igen af dem virkede.. bare underligt at alle andre pc'er i hjemmet kan komme på, men bare ikke den ene der?? forstår igen ting af det..